Warunki przystąpienia do franczyzy.
Koszt inwestycji związanej z przygotowaniem 1 restauracji „pod klucz” – od 200 tys. USD*
Opłata ryczałtowa – 35 tys. USD
Miesięczna opłata licencyjna – 6%
Miesięczna opłata marketingowa – 3,5%
Okres zwrotu inwestycji dla jednej restauracji – 1,5 -3 lat**
* Kwota inwestycji zależna od warunków technicznych lokalizacji
** Okres zwrotu inwestycji zależny od zyskowności restauracji
Opłata ryczałtowa obejmuje:
• Szkolenie pracowników w centrum szkoleniowym w Warszawie;
• Przyjazd zespołu koordynacyjnego do miasta franczyzobiorcy w celu uruchomienia projektu;
• Całodobowe wsparcie franczyzowe;
• Opracowanie strategii marketingowej wejścia marki na rynek;
• Przygotowanie planu otwarcia pierwszej restauracji;
Krok 1 – wypełnienie ankiety franczyzowej
Krok 2 – zapoznanie się z przedstawicielem firmy Papa John’s
Krok 3 – przekazanie dodatkowych informacji o franczyzobiorcy i jego sytuacji finansowej( na życzenie)
Krok 4 – wizyta orientacyjna przedstawiciela firmy w mieście franczyzobiorcy, analiza rynku
Krok 5 – uzgodnienie modeli biznesowych dla rynku franczyzobiorcy i harmonogramu rozwoju
Krok 6 – podpisanie umowy franczyzowej
Krok 7 – wybór i uzgodnienie lokalizacji
Krok 8 – budowa restauracji i zakup wyposażenie
Krok 9 – rekrutacja i szkolenie personelu
Krok 10 – otwarcie restauracji
Wymagania dotyczące lokalizacji
• Powierzchnia: 0d 120 do 220 m2
• Budynek z wejściem od ulicy
• Lokalizacja na parterze
• Dobra dostępność wizualna
• Duże natężenie ruchu pieszego
• Minimalna wysokość sufitu 3m
• Zasilanie elektryczne: 70 – 100kW
• Sprawna instalacja grzewcza, wodociągowa, kanalizacyjna i wentylacyjna
• Dostępne miejsca parkingowe
• Długoterminowa umowa dzierżawy
Kategorie restauracji
DELCO (Delivery and Carry Out) – restauracja realizująca tylko zamówienia z dostawą do domu I do odbioru na miejscu, bez miejsc siedzących
DWS (Delivery with seats) – restauracja z kilkoma miejscami siedzącymi, realizująca głównie zamówienia z dostawą
RBD (Restaurant based Delivery) – restauracja z miejscami siedzącymi realizująca zamówienia z dostawą
Zalety Franczyzy
• Marka znana na całym świecie
• Marka nr. 1 wg poziomu zadowolenia konsumentów wśród wszystkich krajowych pizzerii sieciowych na podstawie Amerykańskiego Indeksu Satysfakcji Klientów (ACSI)
• Miejsce w rankingu Top 20 najlepszych franczyz w USA
• Pierwsze miejsce w konkursie Choice of the Year 2016 w dwóch kategoriach: Pizzeria sieciowa nr 1, Dostawa pizzy nr 1
• Nagroda No. 1 Pizza Brand of the Year 2012 & 2017 w sondażu Harris Poll
• Sprawdzony model franczyzowy
• Coroczny wzrost obrotów w stosunku do porównywalnych restauracji
• Program lojalnościowy Papa Bonus
• Elastyczny system POS
• Całodobowe wsparcie franczyzowe
• Szkolenie pracowników w centrum szkoleniowym w Warszawie
• Scentralizowane dostawy produktów do restauracji
• Międzynarodowy program „ Tajemniczy Klient”, który umożliwia zachowanie stałej kontroli nad jakością produkcji
Kontakt
Jeśli chcesz zostać Franczyzobiorcą Papa John’s w Polsce lub chcesz uzyskać dodatkowe informacje, wyślij wiadomość na adres:
franchising@papajohns.pl
w.kowalczyk@papajohns.pl