Najczęściej zadawane pytania

 

JAK MOGĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ CZY RESTAURACJA OTRZYMAŁA MOJE ZAMÓWIENIE?
Po złożeniu zamówienia online otrzmasz informację zwrotną o tym, że twoje zamówienie zostało odebrane. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących twojego zamówienia skorzystaj z numeru telefonu do restauracji znajdującego się na stronie "Restauracje".

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ONLINE, A ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?
Możesz wybrać opcję " Na Wynos" przy składaniu zamówienia

DLACZEGO NIE MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIA Z RESTAURACJI WYBRANEJ PRZEZE MNIE?
Aby zapewnić najwyższe standardy dostawy oraz doskonałej jakości produkt, w odpowiednim czasie, każda restauracja ma swój dedykowany obszar dostawy. W przypadku zamówienia spoza tego obszaru nie będziesz mógł złożyć zamówienia online w tej restauracji. Jeżeli mimo to chcesz złożyć zamówienie na dostawę, skontaktuj się bezpośrednio z restauracją i zapytaj o możliwość dostawy.

CZY MOGĘ PRZEGLĄDAĆ MENU BEZ KONIECZNOŚCI ZAKŁADANIA KONTA?
Oczywiście. Wybierz swoje miasto używając wyszukiwarki. Kliknij na "Menu". Wybierz rodzaj zamówienia. Teraz możesz przeglądać menu jako gość, bez konieczności logowania się.

DLACZEGO NIE MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIA ONLINE NATOMIAST MOGĘ  JE ZŁOŻYĆ PRZEZ TELEFON?
Są dwie mozliwości:
1) Kiedy składasz zamówienie przez telefon restauracja ma dowolność w powiększeniu oficjalnego rejonu dostawy. Przy skaładaniu zamówienia online restauracja nie ma takiej możliwości.
2) Błąd na stronie.
Jeśli życzysz sobie abyśmy sprawdzili przyczynę błedu, pozostaw wiadomość na stronie " Obsługa Klienta". Wpisz swój pełny adres oraz adres restauracji, w której próbowałeś złożyć zamówienie.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ POWIADOMIĆ KIEROWCĘ ABY MIAŁ WYSTARCZAJĄCĄ KWOTĘ RESZTY PRZY DOSTAWIE MOJEJ PIZZY?
Przy składaniu twojego zamówienia jest opcja wpisania komentarza np. "proszę o przygotowanie reszty z kwoty 200PLN".Komentarz ten będzie widoczny na wydruku twojego zamówienia w restauracji i kierowca przygotuję odpowiednią kwotę reszty.

JAKIE SĄ OPCJE PŁATNOŚCI PRZY ZAMÓWIENIU ONLINE?
Opcje płatności mogą się różnic pomiędzy restauracjami. Wszystkie opcje dla danej restauracji są widoczne na stronie restauracji. Aby zobaczyć te informacje, wejdź na stronę "Restauracje"i wybierz restaurację, z której chciałbyś otrzymać zamówienie.

JAK DZIAŁA FUNKCJA PONOWNEGO ZAMÓWIENIA?
Opcja ponownego zamówienia umożliwia tobie szybkie powtórne złożenie ostatniego  zamówienia. Funkcje te są możliwe po zalogowaniu się do systemu. Aby użyć tej funkcji wejdź na stronę "Moje konto", otwórz sekcję "Historia Zamówień". Treaz możesz sprawdzić wszystkie twoje poprzednie zamówienia. Klikając "Ponowne Zamówienie" zamówienie zostanie skopiowane do aktualnej listy zamówienia.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PIZZĘ NA JUTRO?
Oczywiście, możesz zamówić pizzę na określoną datę i czas.Jeśli chcesz złożyć zamówienie na przyszłość, musisz wpisać odpowiednią datę i godzinę przez edytowanie informacji o zamówieniu na ekranie "Czas dostawy i komentarze". Wybierz "Jutro"   aby określić czas dostawy lub "Przyszłe zamówienie" aby wybrać potrzebną datę i czas. Wszystkie zamówienia są przygotowane jak najszybciej.

JAK MOGĘ ZRESETOWAĆ/ZAPAMIĘTAĆ HASŁO?
Jeśli zaponiałeś swojego hasła przejdź do ekranu głównego i nacisnij "Login/Nowe konto". Następnie naciśnij " Zapomniałeś hasła?" poniżej pola do logowania. Wpisz swój adres email lub numer telefonu i naciśnij "odzyskaj". Jeżeli wprowadziłeś numer telefonu nowe 4-cyfrowe hasło zostanie wysłanie za pośrednictwem SMS. Jeżeli wprowadziłeś adres email, otrzymasz na skrzynkę link do zmiany hasła. Sprawdź swoją skrzynkę spam. Hasło nie jest do odzyskania, może być wyłącznie zresetowane. Jeżeli chcesz zmienić hasło kliknij swoje nazwisko, przejdź do "Twoje Konto" i wybierz funkcję " Zmiana hasła"w sekcji "Dane osobowe".

JAK DŁUGO PIZZA ZACHOWUJE SWOJĄ ŚWIEŻOŚĆ?
Okres przydatności do spożycia wypieczonej pizzy:
- przechowywanej w temperaturze +2 C do 6 C wynosi 24 godziny,
- Czas trwałości pizzy gorącej to 3 godziny.

CO TO JEST PAPA BONUS?
Papa Bonus jest naszym programem lojalnościowym. któy umozliwia zdobywanie, zbieranie i wykorzystywanie punktów.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ OTRZYMAĆ PUNKTY PREMIOWE?
- Składając zamówienia przez naszą stronę internetową. Jest bez znaczenia w jaki sposób zrealizujesz swoje zamówienie - z dostawą czy na wynos - otrzymasz 5 punktów premiowych za każde wydane 100 PLN.
- Wykonywanie zadań na portalach społecznościowych. Wejdź na "Papa Bonus" i otwórz sekcję " Zdobądź dodatkowe punkty". Znajdziesz w niej kilak zadań do wykonania. Po wykonaniu zadań zyskasz dodatkowe punkty premiowe ( od 10 do 50 punktów).
- Otrzymywanie Odznak. Za każdą otrzymaną odznakę zyskasz 15 punktów premiowych. Przejdź do "Papa Bonus" i otwórz sekcję " Zdobądź dodatkowe punkty". Znajdziesz tutaj listę odznak. Naciśnij na wybraną odznakę, a dowiesz się jak ją zdobyć i zyskać punkty.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ WYKORZYSTAĆ PUNKTY PREMIOWE?
Zebrane punkty premiowe możesz wymienić na nagrody. Przejdź do "Papa Bonus" i otwórz sekcję "Otrzymaj darmową pizzę". Naciśnij na nagodę, którą chcesz otrzymać. Jeżeli posiadasz odpowiednią ilość punktów wybrana nagoda zostanie dodana do zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia punkty ilość punktów zostanie uaktualniona.

JAK DŁUGO PUNKTY SĄ WAŻNE?
Punkty tracą ważność po 360 dniach od dokonania ostatniego zakupu.

DLACZEGO NIE OTRZYMAŁEM PUNKTÓW PREMIOWYCH PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Punkty premiowe są dodawane w ciągu 24 godzin od dokonania płatności za zamówienie.

CZY MOŻNA ŁĄCZYĆ PAPA BONUS Z INNYMI PROMOCJAMI?
Tak, otrzymasz nagrody przy tym samym zamówieniu korzystając z punktów premiowych oraz kodów promocyjnych.

CZYM JEST KOD PROMOCYJNY?
Kod promocyjny to zestaw charakterystycznych znaków, umożliwiający aktywowanie promocji i odbieranie nagród. Są kody jednorazowe oraz wielokrotnego użycia. Kod jednorazowy może być użyty tylko raz w trakcie trwania promocji. Kod wielokrotny może być użyty bez ograniczeń w czasie trwania promocji.

GDZIE MOGĘ ZDOBYĆ KOD PROMOCYJNY?
Śledź nas na Faceboo, VKonatkte, sprawdzaj swoje maile i aktualizacje, odwiedzaj naszą stronę a z pewnością dowiesz się wiele o promocjach i kodach promocyjnych. Aby otrzymywać na mail nasze oferty specjalne kliknij link "Otrzymuj" na górze naszej strony internetowej i wypełnij krótki formularz.

JAK DZIAŁĄ KOD PROMOCYJNY NA BANNERZE?
Niektóre bannery na naszej stronie umożliwiają dostęp do promocji. Naciśnij banner przyciskiem "Zamów teraz" a strona przekieruje cię do menu gdzie rozpoczniesz składanie zamówienia. Promocja zostanie aktywowana.

GDZIE POWINIENEM WPROWADZIĆ KOD PROPOCYJNY ABY AKTYWOWAĆ PROMOCJĘ
Przejdź do sekcji "Złóż zamówienie" na naszej stronie. Po prawiej stronie znajdziesz pole do wpisania kodu promocyjnego. Po wejściu zobaczysz warunki promocji oraz informacje na temat nagród. Po wypełnieniu warunków, nagroda zostanie dodana do twojego zamówienia. Jeżeli nasza promocja umożliwa wybór z wielu nagród, naciśnij przycisk "następne nagrody" i wybierz swoją nagrodę.

DLACZEGO KOD NIE DZIAŁA PO WPROWADZENIU?
Jest mozliwych kilka powodów dlaczego kod nie może zostać użyty ponownie:
- Użyłeś już swojego kodu jednorazowego;
- Promocja nie jest już aktualna;
- Kod promocyjny został błednie wprowadzony. Upewnij się, że wprowadziłęś kod poprawnie z właściwą kombinacją. Kod promocyjny rozróżnia małe i duże litery. Nie kopiuj kodu promocyjnego tylko wpisz ręcznie

CZY MOGĘ ŁĄCZYĆ PROPOCJĘ Z PROGRAMEM PREMIOWYM PAPA JOHN'S?
Tak, otrzymasz nagrodę promocyjną, wymień punkty premiowe na nagrodę i zdobądź nowe punkty w jednym zamówieniu.

DLACZEGO 10% ZNIŻKA NA WYNOS NIE JEST AKTYWNA KIEDY REALIZUJĘ NAGRODĘ PRZY SWOIM ZAMÓWIENIU?
Kod promocyjny i zniżka Na Wynos nie moga się łączyć.

Proszę spełnić wszystkie kroki promocji

Zniżka/Prezent może być tylko jedna!



Nowe hasło zostało wysłane

Subskrybuj Oferty Specjalne

Gwarantujemy, że nie będziesz otrzymywać więcej niż 2 maile tygodniowo. W każdej chwili możesz zrezygnować. Nasza firma nie będzie sprzedawać, habdlować ani ujawniać Twoich danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia żądanych usług, informacji o naszych markach, produktach i usługach, jak również do dochodzeń wewnętrznych.

Subskrybowano

Dziękuję


Przyjęliśmy Twoje CV i wkrótce je rozpatrzymy.

Twoje hasło zostało zmienione.

Заказ отправлен

Wybierz swoje miasto

Moskwa lub region Moskwy
Warszawa

Inne miasta

Wybierz swoje miasto

Moskwa lub region Moskwy
Warszawa

Inne miasta

Gratulacje! Prezent został dodany do Twojego koszyka!


Prezenty, które już są w koszyku: