Najczęściej zadawane pytania


JAK MOGĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ, CZY RESTAURACJA OTRZYMAŁA MOJE ZAMÓWIENIE?Po złożeniu zamówienia online otrzymasz informację zwrotną o tym, że twoje zamówienie zostało odebrane. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących twojego zamówienia skorzystaj z numeru telefonu do restauracji znajdującego się na stronie "Restauracje".


CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ONLINE A ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?
Możesz wybrać opcję " Odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia.


DLACZEGO NIE MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIA W RESTAURACJI WYBRANEJ PRZEZE MNIE?
Aby zapewnić najwyższe standardy dostawy oraz doskonałej jakości produkt w odpowiednim czasie, każda restauracja ma swój dedykowany obszar dostawy. W przypadku zamówienia spoza tego obszaru nie będziesz mógł złożyć zamówienia online w tej restauracji. Jeżeli mimo to chcesz złożyć zamówienie, skontaktuj się bezpośrednio z restauracją i zapytaj o możliwość dostawy.


CZY MOGĘ PRZEGLĄDAĆ MENU BEZ KONIECZNOŚCI ZAKŁADANIA KONTA?
Oczywiście. Wybierz swoje miasto używając wyszukiwarki. Kliknij na "Menu". Wybierz rodzaj zamówienia. Teraz możesz przeglądać menu jako Gość, bez konieczności logowania się.


DLACZEGO NIE MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIA ONLINE, NATOMIAST MOGĘ JE ZŁOŻYĆ PRZEZ TELEFON?

Są dwie możliwości:

1) Kiedy składasz zamówienie przez telefon restauracja ma dowolność w powiększeniu oficjalnego rejonu dostawy. Przy składaniu zamówienia online restauracja nie ma takiej możliwości.

2) Mógł wystąpić błąd na stronie. Jeśli życzysz sobie abyśmy sprawdzili przyczynę błędu, pozostaw wiadomość na stronie " Kontakty". Wpisz swój pełny adres oraz adres restauracji, w której próbowałeś złożyć zamówienie.


W JAKI SPOSÓB MOGĘ POWIADOMIĆ KIEROWCĘ, ABY MIAŁ WYSTARCZAJĄCĄ KWOTĘ RESZTY PRZY DOSTAWIE MOJEJ PIZZY?
Standardowo nasz kierowca ma przy sobie 30 zł reszty. Przy składaniu Twojego zamówienia jest opcja wpisania komentarza np. "proszę o przygotowanie reszty z kwoty 100PLN". Komentarz ten będzie widoczny na wydruku twojego zamówienia w restauracji i kierowca przygotuje odpowiednią kwotę reszty.


JAKIE SĄ OPCJE PŁATNOŚCI PRZY ZAMÓWIENIU ONLINE?
Opcje płatności mogą się różnic pomiędzy restauracjami. Wszystkie opcje dla danej restauracji są widoczne na stronie restauracji. Aby zobaczyć te informacje, wejdź na stronę "Restauracje" i wybierz restaurację, z której chciałbyś otrzymać zamówienie.


JAK DZIAŁA FUNKCJA PONOWNEGO ZAMÓWIENIA?
Opcja ponownego zamówienia umożliwia szybkie powtórzenie ostatniego zamówienia. Funkcja ta jest możliwa po zalogowaniu się do systemu. Aby jej użyć, wejdź na stronę "Moje konto", otwórz sekcję "Historia Zamówień". Teraz możesz sprawdzić wszystkie twoje poprzednie zamówienia. Klikając "Ponowne Zamówienie" zamówienie zostanie skopiowane do aktualnego koszyka.


CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PIZZĘ NA JUTRO? 
Oczywiście, możesz zamówić pizzę na określoną datę i godzinę. Jeśli chcesz złożyć zamówienie na przyszłość, musisz dodać odpowiednią datę i godzinę poprzez edytowanie informacji o zamówieniu w sekcji "Czas dostawy". Wybierz "Dzień", aby określić dzień dostawy i „Godzinę”, by określić czas. Wszystkie zamówienia automatycznie są przygotowane jak najszybciej.


JAK MOGĘ ZRESETOWAĆ/ZAPAMIĘTAĆ HASŁO? 
Jeśli zapomniałeś swojego hasła przejdź do strony głównej i kliknij "Login/Nowe konto". Następnie kliknij " Zapomniałeś hasła?" poniżej pola do logowania. Wpisz swój adres email lub numer telefonu, a następnie kliknij "odzyskaj". Jeżeli wprowadziłeś numer telefonu, nowe 4-cyfrowe hasło zostanie wysłanie za pośrednictwem SMS. Jeżeli wprowadziłeś adres email, otrzymasz na skrzynkę link do zmiany hasła. Sprawdź swoją skrzynkę spam. Dotychczasowego hasła nie można odzyskać, może być ono wyłącznie zresetowane. Jeżeli chcesz zmienić hasło, kliknij swoje nazwisko, przejdź do "Twoje Konto" i wybierz funkcję " Zmiana hasła w sekcji "Dane osobowe".


JAK DŁUGO PIZZA ZACHOWUJE SWOJĄ ŚWIEŻOŚĆ?
Okres przydatności do spożycia wypieczonej pizzy: 

1) przechowywanej w temperaturze  od 2 C do 6 C wynosi 24 godziny,

2) najlepsze walory smakowe pizza utrzymuje przez 3 godziny.


CO TO JEST PAPA BONUS? 
Papa Bonus to nasz program lojalnościowy, który umożliwia zdobywanie punktów za każde zamówienie naszej pizzy, a następnie wykorzystywanie ich przy kolejnych zamówieniach.


W JAKI SPOSÓB MOGĘ OTRZYMAĆ PUNKTY BONUSOWE?

1) Składając zamówienia przez naszą stronę internetową. Nie ma znaczenia, w jaki sposób zrealizujesz swoje zamówienie - z dostawą czy z odbiorem osobistym - otrzymasz 1 punkt bonusowy za każde wydane 2 PLN.

2) Wykonywanie zadań na portalach społecznościowych. Wejdź na "Papa Bonus" i otwórz sekcję " Zdobądź dodatkowe punkty". Znajdziesz w niej kilka zadań do wykonania. Po ich wykonaniu, zyskasz dodatkowe punkty bonusowe.

3) Otrzymywanie Odznak. Za każdą otrzymaną odznakę zyskasz dodatkowe punkty bonusowe. Przejdź do "Papa Bonus" i otwórz sekcję " Zdobądź dodatkowe punkty". Znajdziesz tutaj listę odznak. Naciśnij na wybraną odznakę, a dowiesz się jak ją zdobyć i zyskać punkty.


W JAKI SPOSÓB MOGĘ WYKORZYSTAĆ PUNKTY PREMIOWE? 
Zebrane punkty premiowe możesz wymienić na nagrody. Przejdź do "Papa Bonus" i otwórz sekcję "Otrzymaj darmową pizzę". Naciśnij na nagrodę, którą chcesz otrzymać. Jeżeli posiadasz odpowiednią liczbę punktów, wybrana nagroda zostanie dodana do zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia liczba punktów zostanie uaktualniona.


JAK DŁUGO PUNKTY SĄ WAŻNE?
Punkty tracą ważność po 360 dniach od dokonania ostatniego zakupu.


DLACZEGO NIE OTRZYMAŁEM PUNKTÓW PREMIOWYCH PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Punkty bonusowe są dodawane w ciągu 24 godzin od dokonania płatności za zamówienie.


CZY MOŻNA ŁĄCZYĆ PAPA BONUS Z INNYMI PROMOCJAMI?
Tak, możesz jednocześnie korzystać z punktów premiowych oraz kodów promocyjnych.


CZYM JEST KOD PROMOCYJNY?
Kod promocyjny to zestaw charakterystycznych znaków, umożliwiający aktywowanie promocji i odbieranie nagród lub skorzystanie ze zniżek. Są kody jednorazowe oraz wielokrotnego użycia. Kod jednorazowy może być użyty tylko raz w trakcie trwania promocji. Kod wielokrotny może być użyty bez ograniczeń w czasie trwania promocji.


GDZIE MOGĘ ZDOBYĆ KOD PROMOCYJNY?
Śledź nas na Facebooku, sprawdzaj swoje maile lub telefon (jeżeli wyraziłeś stosowną zgodę), odwiedzaj naszą stronę a z pewnością dowiesz się więcej o promocjach i kodach promocyjnych. Aby otrzymywać na mail nasze oferty specjalne kliknij link "Otrzymuj" na górze naszej strony internetowej i wypełnij krótki formularz.


JAK DZIAŁA KOD PROMOCYJNY NA BANNERZE?
Niektóre bannery na naszej stronie umożliwiają dostęp do promocji. Naciśnij banner przyciskiem "Zamów teraz" a strona przekieruje Cię do menu, gdzie rozpoczniesz składanie zamówienia z aktywowanym mechanizmem promocyjnym.


GDZIE POWINIENEM WPROWADZIĆ KOD PROMOCYJNY, ABY AKTYWOWAĆ PROMOCJĘ?
Przejdź do sekcji "Złóż zamówienie" na naszej stronie. Po prawej stronie znajdziesz pole do wpisania kodu promocyjnego. Po wejściu zobaczysz warunki promocji oraz informacje na temat nagród/rabatów. Po wypełnieniu warunków, promocja zostanie dodana do Twojego zamówienia. Jeżeli nasza promocja umożliwia wybór z wielu nagród, naciśnij przycisk "następne nagrody" i wybierz swoją nagrodę.


DLACZEGO KOD NIE DZIAŁA PO WPROWADZENIU?
Może wystąpić kilka powodów, dlaczego kod nie może zostać użyty ponownie:

1) Użyłeś już swojego kodu jednorazowego;

2) Promocja nie jest już aktualna;

3) Kod promocyjny został błędnie wprowadzony. Upewnij się, że poprawnie wprowadziłeś kod. Kod promocyjny rozróżnia małe i duże litery. Nie kopiuj kodu promocyjnego tylko wpisz ręcznie.



DLACZEGO 20% ZNIŻKA NA WYNOS NIE JEST AKTYWNA, KIEDY REALIZUJĘ NAGRODĘ PRZY SWOIM ZAMÓWIENIU?
Kod promocyjny i zniżka za Odbiór osobisty nie łączą się ze sobą.


CZY MOŻNA SKORZYSTAĆ Z KILKU ZNIŻEK JEDNOCZEŚNIE?

Nie, nie można wykorzystać jednocześnie kilku kodów promocyjnych w ramach jednego zamówienia.


CZY WSZYSTKIE KODY PROMOCYJNE DZIAŁAJĄ NA ZAMÓWIENIA ONLINE?

Nie, mogą być wprowadzone promocje z kodami, które są dostępne wyłącznie w Restauracji lub dla zamówień przez telefon.


Proszę spełnić wszystkie kroki promocji

Zniżka/Prezent może być tylko jedna!



Nowe hasło zostało wysłane

Subskrybuj Oferty Specjalne

Gwarantujemy, że nie będziesz otrzymywać więcej niż 2 maile tygodniowo. W każdej chwili możesz zrezygnować. Nasza firma nie będzie sprzedawać, habdlować ani ujawniać Twoich danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia żądanych usług, informacji o naszych markach, produktach i usługach, jak również do dochodzeń wewnętrznych.

Subskrybowano

Dziękuję


Przyjęliśmy Twoje CV i wkrótce je rozpatrzymy.

Twoje hasło zostało zmienione.

Заказ отправлен

Wybierz swoje miasto

Moskwa lub region Moskwy
Warszawa

Inne miasta

Wybierz swoje miasto

Moskwa lub region Moskwy
Warszawa

Inne miasta

Gratulacje! Prezent został dodany do Twojego koszyka!


Prezenty, które już są w koszyku: